Înscriere

Înscrierile sunt închise.

Ultima zi pentru înscriere a fost 18 mai 2018.

Ne vedem în 2019!

 


 

Pentru a te înscrie trebuie:

  1. să trimiți un e-mail la sesiunecomunicari@sas.unibuc.ro
  2. în e-mail să notezi ce scrie mai jos
  3. în e-mail să atașezi un document Word (cu extensia .doc sau .docx) care să conțină rezumatul de maxim 250 de cuvinte compus după structura de mai jos.

 

O să primești un mesaj în care îți confirmăm că am primit mesajul tău!


 

Conținut e-mail (punctul 2 de mai sus):

Subiect (Subject):

Nume & Prenume, Inscriere sesiune comunicari 2018

 

Exemplu:

Ionescu Ioana, Inscriere sesiune comunicari 2018

Mesaj:

Numele meu este ………. .

Sunt student / masterand la …. în anul …. .

Doresc să mă înscriu la Sesiunea de comunicari cu X lucrări. Titlul / titlurile lucrărilor sunt: ………………….

Am atașat rezumatul lucrării / lucrărilor.

 

Exemplu:

Numele meu este Ionescu Ioana.

Sunt studentă în anul 3 la Sociologie, în Facultatea noastră.

Doresc să mă înscriu la Sesiunea de comunicări cu 1 lucrare. Titlul lucrării este „Reprezentări ale copilăriei în manualele școlare”.

Am atașat rezumatul lucrării.


 

Structura rezumatului (punctul 3 de mai sus):

Scrie într-un document Word (care are extensia .doc sau .docx) rezumatul lucrării tale.

Acest rezumat trebuie să aibă maxim 250 de cuvinte (aproximativ un sfert de pagină).

În rezumat trebuie să spui:

  • care este obiectivul lucrării tale;
  • dacă ai o teorie sau un set de teorii care te ghidează, care este aceasta sau acesta;
  • ce metodologie și date folosești;
  • care este concluzia principală a lucrării tale.

 

Exemplu:

În această lucrare am studiat reprezentările vârstnicilor în 70 de reclame video românești pentru a identifica o tipologie a acestor reprezentări. Am diferențiat între tipuri de reprezentări care se adresează vârstnicilor, ca public țintă și tipuri de reprezentări care se adresează altor grupuri de vârstă. Metoda de cercetare pe care am utilizat-o în elaborarea lucrării este analiza de conținut cu o abordare dominant calitativă, dar incluzând și elemente de cuantificare. Am inclus în analiză toate reclamele identificate cu personaje vârstnice, în intervalul 2000 – 2016, explorând reclamele difuzate pe YouTube. Reclamele pe care le-am selectat promovează medicamente și farmacii, fonduri de pensii private, precum și alte tipuri de produse sau servicii pe care le-am grupat în categoria Diverse. Am pornit de la studiul lui Erving Goffman asupra afișărilor de gen din reclamele printate și am introdus conceptul de afișări de vârstă. Am pus accentul pe construcția socială a vârstei, pe dublul standard de gen al îmbătrânirii și pe normele sociale ale îmbătrânirii pozitive. Tipologia pe care am identificat-o este formată din 5 tipuri de reprezentări ale vârstnicilor: Super-bunici, Retrași, Bolnavi, Amuzanți și vârstnici High-tech. În funcție de tipul de produs sau serviciu promovat și de publicul căruia i se adresează reclamele tipurile de reprezentări variază. Astfel, reclamele adresate vârstnicilor apelează la tipuri variate de reprezentări, cel mai frecvent tip pe care l-am întâlnit în analiza mea fiind vârstnicii Bolnavi. Reclamele al căror public este format din categorii variate de vârstă utilizează mai frecvent tipurile de reprezentări Amuzanți, Bolnavi sau Super-bunici.

(Simona Nicoleta Vulpe, 2017)

 

Poți consulta exemple de rezumate și AICI, AICIAICI sau AICI.

 

Reclame